sobota, 5 listopada 2011

Książkowanie na listopad

Oto moja pożywka duchowa (mniej lub bardziej ambitna) na listopad:

Zamek duchów Sandemo (prawie skończona!), 
W drodze Kouraca, 
- Nana Zoli,
The Master and Margerita (po angielsku),
Dracula Stokera oraz 
Cień wiatru Zafona.

Zdaję sobie sprawę, że z pewnością nie zdążę wszystkich przeczytać, ale postaram się wycisnąć ile się da. 
Targi książki, gdzie robiłam zdjęcia, tak literacko mnie natchnęły! :) Jeśli ktoś myślał, że książka w Polsce umiera, musi koniecznie zobaczyć te dzikie tabuny ludzi, ganiające za ulubionymi autorami! Fenomenalne doświadczenie oraz... autograf od Wojciecha Cejrowskiego :)

 Czytaliście może którąś z powyższych książek?

1 komentarz:

  1. Niestety żadnej pozycji nie miałam jeszcze okazji czytać, koniecznie podziel się recenzjami, dużo przychylnych opinii słyszałam o twórczości Zafona. Ależ masz piękną maszynę do pisania!!!

    OdpowiedzUsuń