niedziela, 15 lipca 2012

Pierwszy dzień biegu


Dopiero siódma, a od rana zaliczyłam już dwie pozytywne rzeczy. Po pierwsze - chyba pierwszy raz od rozpoczęcia wakacji wstałam wcześnie bez wylegiwania się w łóżku (6:15); po drugie - dziś zaliczyłam mój pierwszy bieg.

Kiedyś biegałam dosyć dużo z dwoma kolegami, którzy bardzo mnie motywowali (bo przecież nie mogłam być od nich gorsza). Teraz moja kondycja jest tak tragiczna, że aż strach. Teraz po biegu siedzę przed komputerem, sapię, dyszę, nie mogę złapać tchu... ale jestem piekielnie dumna z siebie. Właśnie od takich małych rzeczy się zaczyna!

Data: 07/16/2012
Dystans: 4,64 km
Czas trwania: 00:39:20
Średnia prędkość: 7,07 km/h
Spalone kalorie: 302

Mieszkam na wsi, więc biegający człowiek wciąż jest tutaj atrakcją. Nie chciałabym, żeby wiele osób wiedziało o moich porannych eskapadach, więc będę biegać tylko rano. Poza tym obawiam się, że później się nie zmotywuję do takiej aktywności fizycznej ;) Bieg to nie jest hulahopowanie do Plotkary... trzeba zaangażować się całkowicie.

Dziś jeszcze lekcja salsy  i może impreza salsowa...

A teraz zmykam zjeść śniadanie: 2 jajka na miękko i kromeczka ciemnego chleba.

Nie znam się na bieganiu, a w sieci krążą różne sprzeczne opinie... zastanawia mnie czy bieganie przed śniadaniem jest zdrowe? Z logicznego punktu widzenia powinno być najlepsze (dla odchudzających się), bo spala się sam tłuszcz... ale sama nie wiem. Czekam na Wasze opinie! :)

I jeszcze jedno - uwielbiam Trójkę 

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o bieganie na czczo, sama się zaczęłam nad tym zastanawiać i jutro idę wypróbować. Jestem ciekawa jak będę się czuła w porównaniu do ''normalnych'' treningów biegowych. Gratuluję wyniku, bardzo dobry !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest tak, że rano akurat mam czas na takie ekscesy, cieszy mnie to jak rano wstanę, a od razu po przebudzeniu nigdy nie jem śniadań, dopiero po jakiejś godzinie jak zgłodnieję. Co idealnie współgra z planowanym porannym biegiem. A Tobie jak się biegało na czczo?

      Usuń